Pioneer SC-LX85

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer SC-LX85 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

John Do 31-03-2013
Geschreven voor: Pioneer SC-LX85

Pioneer SCLX85
Na een half jaar in gebruik gaf hij de geest.
De receiver begon plotseling keihard te spelen tijdens afspelen van een BD met DTS HD geluid.
Na het zachter zetten via de afstandsbediening begonnen de volgende klachten.
Het geluid valt op alle kanalen uit met harde sissen en brommen en het beeld blijft.
Dan komt het geluid weer terug om daarna weer uit te vallen met de klacht van hier boven.
De receiver is aangesloten via HDMI nummer 1
Maar de klacht doet zich ook voor via BD - DVD en CD op gewoon stereo.
Op de afstandsbediening werkt dan links onder de knop PGM niet meer.
Receiver is niet te schakelen tussen AUTO/ALC/DIRECT
Even later verschijnt knipperend in het display van de receiver UE22
Dit wil zeggen Blz. 104 de update is mislukt.
Maar ik heb helemaal geen update uitgevoerd.
En er is ook geen update voor beschikbaar.
Receiver weer ingeschakeld maar na 1 minuut een knal door de luidsprekers en de receiver schakelde zichzelf uit en ik durf hem niet meer aan te zetten.
Na 14 dagen terug van reparatie het systeemcircuit is hersteld en de software geüpdatet.
Tot nog toe speelt hij al tot vol genoegen een maand.
Ben wel geschrokken dat zo'n duur apparaat al zo snel kapot gaat. M.Vr.Gr. John

John Do 19-07-2013

Ondertussen speelt de Pioneer SCLX85 nog steeds O.K. na de reparatie zoals hierboven vermeld.
Een nadeel vind ik bij muziek afspelen via mijn NAS dat ik niet random kan afspelen.
DTS HD klinkt echt héél goed daar ben ik ook tevreden over.

M.Vr.Gr.John